Waktu Solat

Tuesday, July 20, 2010

BERPINDAH KE PPD KOTA MARUDU



Khamis, 15 Julai 2010: Saya melapor diri untuk bertugas di Pejabat Pelajaran Daerah Kota Marudu dan bertugas di Unit Pentaksiran Berasaskan Sekolah.

Selama setahun tiga bulan saya bertugas di Sektor Pengurusan Akademik, Jabatan Pelajaran Negeri Sabah, banyak pengalaman dan kenangan yang saya lalui. Pada 16 Julai adalah saat yang tidak dapat saya lupakan kerana pada tarikh tersebut tepat pukul 4.30 petang adalah kali terakhir saya ketik kad perakam waktu di SPA. Ramai rakan-rakan yang bersama-sama. Cukup terharu dengan penghargaan mantan rakan-rakan sepejabat. Abg Ramlee, Sufri, maksum, Hjh Sharifah Norkaya, Hjh.Norul Ashikin, Hjh. Ben dan lain-lainnya.

Rakan-rakanku, selama pergaulan dan gurauan serta kerjasama kita selama bekerja bersama akan menjadi kenangan terindah dalam ingatan..

No comments: